مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:362023-07-03اجتماعي

جریمه 10 میلیارد ریالی واحد صنعتی در قم به دلیل ایجاد آلودگی خاک 


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یکی از واحدهای بزرگ صنعتی در قم به دلیل ایجاد آلودگی خاک، به پرداخت جریمه بیش از 10 میلیارد ریال محکوم و در حال حاضر این جریمه وصول شده است.

- ایسنا/قم معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یکی از واحدهای بزرگ صنعتی در قم به دلیل ایجاد آلودگی خاک، به پرداخت جریمه بیش از 10 میلیارد ریال محکوم و در حال حاضر این جریمه وصول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست قم، سید احمد شفیعی امروز 12تیرماه طی سخنانی اظهار کرد: یکی از واحدهای بزرگ صنعتی در قم به دلیل ایجاد آلودگی خاک، به پرداخت جریمه بیش از 10 میلیارد ریال محکوم شد و در حال حاضر این جریمه وصول شده است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه این واحد صنعتی علاوه بر پرداخت جریمه، باید نسبت به پاکسازی منطقه نیز اقدام کند، تاکید کرد: اصلاح و بهسازی محل تخلیه پساب های صنعتی این واحد نیز باید در سریعترین زمان به انجام برسد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قانون پسماند، مدیریت پسماندها و پساب های صنعتی بر عهده خود تولیدکننده بوده و باید به صورت اصولی نسبت به دفع و مدیریت آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 10 میلیارد ریالی واحد صنعتی در قم به دلیل ایجاد آلودگی خاک 

جریمه 10 میلیارد ریالی واحد صنعتی در قم به دلیل ایجاد آلودگی خاک